2013. augusztus 23., péntek

Sapka Sál

Sapka  - Sál

A minap a barátnőm rábukkant egy itteni, elég közkedvelt üzletben, egy remek könyvre. Ebben jobbnál jobb ötletek és hasznos dolgok elkészítését találhatjuk. Sajnos minket elválaszt jó pár km-er, és mint köztudott ebben a sziget-országban egy kisebb befektetés messzire utazni, így a technika segítséget vettük igénybe. A kinézett és megálmodott szabásminta megérkezett hozzám e-mailben.

Tegnap nyakamba is vettem a varost, megtaláltam a boltomat! Hobbi és rövidáru üzlet. :)
Hosszas tanakodás, fonalak kézbe vétele után ráleltem a tökéletes grafit szürke merinó gyapjú anyagra. Nem tagadom, ez volt az egyik legdrágább, de a kisfiamnak tervezett teli szett nem készülhet akármiből. Kerestem a sálhoz gombokat is. A fejemben összeállt a kép!

Este munkához is láttam. Az angol nyelvű szabásminta okozott egy kis bosszúságot, legalább gyarapíthattam a szókincsemet :)

Előzetesen egy kép.... a végeredménnyel később!


Cap - Scarf

My friend found a great book last week. Unfortunately, she live another city, so we take the help of technology. The pattern arrived to me via email.

Yesterday I walked in my city and I found my shop! Hobbys and fabric shop. :)
I found the perfect charcoal gray merino wool material. It was the most expensive, but for my little son will get it. I was looking for buttons for scarf.

In the evening I have starting to work as well. The English-language patterns caused a little problem, byt I learned some nem words.

To be continued...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése